wtorek, 19 lutego 2013

Liebster Awards

Dostałam nominację do Liebster Awards od jula656.blogspot.com, za co dziękuję i od razu mówię, że się tego nie spodziewałam. :) 

Pytania:
1.  Ulubiony zespół?
One Direction

2. Jaki jest twój styl ubierania się?
Nie zastanawiałam się nad tym ale chyba głównie dżinsy, T-shirt i bluza.

3. Co wolisz SMS-ować, czy dzwonić?
SMS-ować.

4. Jaka jest twoja ulubiona książka?
"Miasto Kości "- Cassandra Clare

5. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
Nie posiadam ;d

6. Ulubiona pora roku?
Lato ;d

7. Dlaczego blog, a nie np. pamiętnik?
Bloga założyłam, bo chciałam znać zdanie ludzi czy potrafię pisać, czy lepiej żebym tego wogle nie robiła ;d

8. Co robisz w wolnym czasie?
Siedzę z przyjaciółkami :D

9. Uczęszczasz na jakieś dodatkowe zajęcia, treningi?
Na basen 80 min tygodniowo ;d

10. Miasto vs wieś?
Miasto

11. Próbowałaś/próbowałeś kręcić filmiki np. na YouTube?
Nie i nie zamierzam ;d

Nominuję blogi:

Moje pytania:
1. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
2. Za co lubisz One Direction?
3. Ulubiona piosenka?
4. Ulubiony film?
5. Co robisz w wolnym czasie?
6. Ferie zimowe vs wakacje?
7. Twitter vs facebook?
8. Ulubiony aktor/aktorka?
9. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
10. Najgorszy przedmiot w szkole?
11. Jakbyś mogła wyjechać w jakiekolwiek miejsce na świecie, gdzie by to było?

5 komentarzy:

  1. Ile części Darów anioła przeczytałaś?!?! Pierwszy raz spotykam osobę, która mówi, że jej ulubioną książką jest miasto kości. Kocham pierwszą część, ale piąta jest najlepsza, a teraz nie mogę się doczekać szóstej. Można uzyskać z tobą jakiś kontakt, np. Gadu-Gadu, Skype? Pliiiiis. Bardzo chcę z tobą porozmawiać, bo mamy ze sobą chyba dużo wspólnego: Miasto Kości, One Direction, pisanie. Czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń