piątek, 22 lutego 2013

Versatile Blogger Award

A więc dziękuję za nominację, którą dostałam od Wika (koszmarpowraca.blogspot.com) :) 

Zasady:

  • Każdy nominowany powinien podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Fakty o mnie:


  1. Mam na imię Zuzia.
  2. Mam młodszą siostrę.
  3. W przyszłości chciałabym zwiedzić większość część świata.
  4. Większość z moich marzeń jest tak zrąbana, że z miejsca wiem, że się nie spełnią chociaż mam jakąś tam nadzieję.
  5. Nie jestem pewna siebie
  6. Nie mam pojęcia kim będę w przyszłości.
  7. Jestem leniem :D

Nominuję blogi:

3 komentarze:

  1. dziękuję <3 doceniam, ale nie chce mi się w to bawić ;c jeszcze raz dzięki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo za nominacje <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście dziękuję ^^ Jest mi bardzo miło, ale podobnie jak koleżanka Styles u góry, nie uznaję nominacji i tych pseudo nagród bloggerów :) Niemniej jednak, dziękuję ^^

    OdpowiedzUsuń