środa, 27 lutego 2013

Versatile Blogger Award 2

Tak więc dostałam już drugą nominację do The Versatile Blogger. Tym razem od http://faithgivesyoueverything.blogspot.com/ za co bardzo dziękuję :D Mam czas więc mogę na nią odpowiedzieć ;d

Zasady:
  • Każdy nominowany powinien podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
Fakty o mnie:
  1. W tym momencie gwałcę repaly do http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AsPV0v_O0jw
  2. Moim mężem jest Niall *.*
  3. Powinnam się teraz uczyć, ale nawet nie wiem co mamy na jutro zadane xd
  4. Jestem Larry Shipper (jak chcesz to mnie zhejtuj, ale mi to nie robi)
  5. Mam cały pokój w plakatach :)
  6. Chciałabym być trochę starsza ;d
  7. Moja ulubiona piosenka 1D to More Than This :D 

4 komentarze: