piątek, 22 marca 2013

Liebster Awards 4 ;)

Nominację do Liebster Awards dostałam od http://friendship-and-love-nika.blogspot.comhttp://koszmarpowraca.blogspot.com za co bardzo dziękuję :3
Odpowiem na nie obie za jednym razem :D

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera za fajne opowiadanie, dobrą robotę.. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie można nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od http://koszmarpowraca.blogspot.com

1. Ile masz lat?
Rocznikowo 15

2.Czy jesteś Directioner? W takim wypadku od kiedy i za co ich kochasz.
Jestem od 29 października 2012. Kocham ich za to jacy są i jaką muzykę tworzą. Nikogo nie udają (chyba, że Modest im coś nakazuje #Noh8). Kocham ich za to, ile zmienili w moim życiu od czasu kiedy zaczęłam ich słuchać. I za to, że nawet kiedy jestem smutna, obejrzę jeden filmik z nimi i już mam uśmiech na ustach. Wywołują tyle emocji, jak mało kto. Mogłabym tak długo wymieniać za co ich kocham, ale chyba tyle wystarczy. 

3.Co skłoniło Cię do zaczęcia pisania opowiadania?
Miałam pomysł na opowiadanie więc moje myśli przelałam na kartki w wordzie ;)

4.Ulubiona pora roku?
Lato :D

5.Ulubiony przedmiot w szkole?
Wf

6.Ulubiony serial?
Oglądam kilka i trudno wybrać ale chyba skłonię się do Pretty Little Liars.

7.Ulubione jedzonko? ;>
Nie potrafię wybrać :D

8.Jakie jest Twoje największe marzenie?
Odwiedzić miejsca, do których zawsze chciałam pojechać. Spotkać idoli. I to wszystko zrobić z przyjaciółmi :D

9.Masz rodzeństwo?
Siostrę -.-

10. Masz zwierzaczki? ;>
Już nie xd

Pytania od http://friendship-and-love-nika.blogspot.com

1.Jak długo prowadzisz opowiadanie?
Od lutego.

2.Kto wie o tym że piszesz?
Moi przyjaciele.

3.Ulubiony owoc?
Chyba wszystkie lubie tak samo ;d

4.Twój ulubieniec z 1D?
Kocham wszystkich ale podoba mi sie Niall ♥

5.Kogo słuchasz oprócz 1D?
Słucham wszystkiego co wpadnie w ucho. Mam zgrane piosenki Justina, Little Mix, Westlife, Lifehouse, Eda Sheerana. Czasami posłucham Green Day'a itp. 


6.Na kogo koncert chciała byś pojechac?
One Direction, Justina Biebera, ROOM 94.

7.Co byś zrobiła gdybyś wygrała 10000 złoty?
Pewnie wydałabym kasę na ciuchy i na wycieczki do różnych krajów :)

8.Podoba ci się moje opowiadanie? (Jeśli czytasz)
Nie czytam. 

Moje pytania: 

  1. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
  2. Twoja ulubiona piosenka?
  3. Jak zaczęła sie twoja przygoda z One Direction?
  4. Miejsce, które najbardziej chciałabyś odwiedzić?
  5. Kto jest twoim ulubieńcem z 1D i dlaczego?
  6. Gdybyś mogła zabrać 3 rzeczy na bezludną wyspę, co by to było?
  7. Który z video diaries jest twoim ulubionym?
  8. Jakiego słowa używasz najczęściej?
  9. Jesteś Larry shipper?
  10. Co jest ostatnią rzeczą, którą zjadłaś?
  11. Twoje ulubione zdjęcie chłopców/chłopaka z 1D?

Nominuję blogi:

Kolejny rozdział pojawi się jutro :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz