czwartek, 7 marca 2013

Liebster Awards part 3 :)

Dostałam nominację od 0ne-direction.blogspot.com. To juz kolejna nominacja, za którą bardzo dziękuję :D

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera za fajne opowiadanie, dobrą robotę.. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie można nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania:

1. Jakiej muzyki słuchasz??
Wszystkiego, ale nie dupstepu, hip hopu i rapu.

2. Ulubiona potrawa??
Naleśniki :D

3. Hobby...?
Nie mam. Robię to co lubię, a to się zmienia co jakiś czas.

4.Talizman??
Nie posiadam.

5. Jaki jest twój ulubiony dzień tygodnia??
Sobota.

6.Masz do spełnienia tylko 1 marzenie. Co wybierasz?
Chyba wyjazd do Londynu i spędzenie jednego dnia z One Direction.

7. Kratka vs. Paski? Uzasadnij.
Kratka. Paski pogrubiają <Lou by się teraz na mnie obraził>

8. Koty vs Psy? Proszę o uzasadnienie ;)
vs. Oba są kochane :)

9.Ulubiona książka to..?
Cassandra Clare "Miasto Kości"

10. Twoja najukochańsza piosenka?
Nie mam takiej ulubionej, każda kryje jakieś wspomnienie dlatego każda jest 'najukchańsza'

11. Ile masz lat?
Rocznikowo 15

Moje pytania:

  1. Co sprawiło, że zaczęłaś pisać bloga?
  2. Dlaczego One Direction?
  3. Który z chłopców z One Direction jest twoim ulubieńcem i dlaczego?
  4. Ulubiona sentencja/ cytat?
  5. Ulubiony film?
  6. Gdybyś mogła pojechać w jedno miejsce na świecie, gdzie by to było?
  7. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie, zrobiłabyś to?
  8. Co sądzisz o Larry Shippers?
  9. Twitter vs Facebook?
  10. Przeszłość vs teraźniejszość vs przyszłość?
  11. Piosenka, która ma dla ciebie jakieś ważne znaczenie?

Nominuję blogi:

2 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację:)
    Muszę przyznać, że nie spodziewałam się, że czytasz mojego bloga. Jeśli się nie obrazisz odpowiem tutaj;)

    `.Co sprawiło, że zaczęłaś pisać bloga?

    W mojej głowie zrodził się pomysł na historię z One Direction i Little Mix. Później pojawiła się postać Chanel i tak jakoś poszło:)

    2.Dlaczego One Direction?

    Bo są świetni, inni niż inne zespoły. Każdy jest unikatowy, nawet gdyby chcieli się zmienić, nie pozwoliłabym n to xd

    3.Który z chłopców z One Direction jest twoim ulubieńcem i dlaczego?
    Ulubiona sentencja/ cytat?

    Uwielbiam Harrego i Zayna. Styles jest w podobnym wieku do mnie... też mam zielone oczy;p
    A Zayn, bo również jestem niepokorną osobą xd

    4.Ulubiony film?

    "Jeden dzień"<3

    5.Gdybyś mogła pojechać w jedno miejsce na świecie, gdzie by to było?

    Mam dylemat... wahałabym się pomiędzy Barceloną, Londynem a Nowym Jorkiem;D

    6.Gdybyś mogła cofnąć się w czasie, zrobiłabyś to?

    Jasne, może nie dostałabym pały z matematyki xp

    7.Co sądzisz o Larry Shippers?

    Nikogo nie oceniam, nie przeszkadzałoby mi to nawet, gdyby okazało się prawdą:)

    8.Twitter vs Facebook?

    Facebook;)

    9.Przeszłość vs teraźniejszość vs przyszłość?

    Teraźniejszość:p

    10.Piosenka, która ma dla ciebie jakieś ważne znaczenie?

    "Turn your face" Little Mix *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ci bardzo kochana.!!! Tutaj dopowiedziałam..:) xx
    http://bieberanddirection.blogspot.com/p/liebster-award-i.html
    +Wszystkiego Najlepszego z okazji dnia kobiet...♥

    OdpowiedzUsuń