sobota, 16 marca 2013

The Best Blog Award :3

Nominację otrzymałam od http://iwanttodieforonedirection.blogspot.com za co bardzo dziękuję ♥

Zasady:

  • Tych pytań nie można zmieniać, tak jak w Liebster Award. Każdy nominowany do TBBA odpowiada na 5 pytania poniżej. 
  • Nominować 10 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują 
  • Poinformować o tym autora bloga 
  • Odpowiedzieć na 5 pytań poniżej.

Pytania:


1. Ile masz lat?
Rocznikowo 15

2. Co cię skłoniło do prowadzenia bloga?
Chciałam sprawdzić czy potrafię pisać i chciałam podzielić się z kimś moimi wypocinami :d

3.Dlaczego piszesz o tym, o czym piszesz?
Piszę o tym co sprawia mi przyjemność. W tym opowiadaniu zawieram wydarzenia, które mogę powiedzieć, sama chciałabym przeżyć.

4. Jak długo piszesz bloga?
Coś około miesiąca ;d

5. Twoje największe marzenie to?...
Przede wszystkim chciałabym pojechać do tych państw/miast gdzie mnie najbardziej ciągnie. Jak na razie jest to Londyn. Tam chciałabym spotkać chłopców z One Direction i spędzić z nimi chociaż jeden dzień. Ale chciałabym to przeżyć z przyjaciółką ♥

Pytania do Was są takie same jak te na które odpowiedziałam wyżej. 

3 komentarze:

  1. Hej! Nominowałam Cię do The Veratlie Blogger Award :)
    Więcej u mnie! http://onedirection-mylife-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. http://illtakeyoutoanotherworldimaginy.blogspot.com/2013/03/versatile-blogger-award-paulina.html#comment-form
    NOMINUJĘ CIĘ do Versatile Blogger Award :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heeeej powtarzam się ale trudno :) nominuje cię do The Versatile Blogger :) więcej na moim blogu :3 www.0ne-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń