niedziela, 10 marca 2013

Versatile Blogger 3 :D

Dziękuję za nominację do Versatile Blogger od butyouareperfecttomee.blogspot.com/ :)

Zasady:
  • Każdy nominowany powinien podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Fakty o mnie:
  1. Wolę twittera od facebooka.
  2. Nie mam żadnego zwierzątka domowego.
  3. Toleruję homoseksualizm XD
  4. Od jutra zaczynają mi sie rekolekcje.
  5. Jestem osobą, która uczy się na własnych błędach.
  6. Nie lubię osób dwulicowych.
  7. Jestem ciągle głodna :D
Nominuję blogi:


Jeszcze raz dziękuję za nominację i zapraszam do czytania mojego bloga (;

1 komentarz: